Alla inlägg den 4 april 2010

Av Lotta - 4 april 2010 13:41

  Jobbade igår som sagt sen var det påskparty hos Fam Lingblom,vart lite sent så lite seg i huvudet idag.

men strålande väder så jag tänkte gå ut o träna lite på tomten med Zebban,vittring o rutan joo tjena alena,min bil e ju bort Therese har ju den till jobbet,så då fick lilla jag tänka om,då tränar vi upptag och att vända om med pinnen till mig för jag hade en pinne hemma,satte honom brevid mig la ut pinnen o sa pinnen han tog bra grepp inget omtag o vände om till mig belöning med massor med korv,flera ggr lika bra.Sen gjorde vi fotposition med klockan mycket bra var nån gång som de vart liiite snett.

Tog fram dummisen,först träna vi tecken höger vänster o uuut.Mycket bra tränade även stadgan där att även om jag visar med armen åt ett håll så ska han lyssna också gjorde 2ggr på varje jättebra och kom med den till mig  Sen lååånga markeringar ja eller vad man ska kallat för de var ju jag som la ut den,stadgan här också bra,satt kvar bra och knalla ingne gång,kom till mig med dummisen alla 4 ggr,får mycket korv när han kommer och jag bryr mig inte så mycket om dummisen i sig faktiskt utan mest att han kommer in.E jätte nöjd med träningen idag det FINNS HOPP även för Zeb o mig även om jag aldrig ska strta på jaktprov så kan de ju funka att ha som aktivitet och som sagt han e ju gjord för detta  

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards