Alla inlägg under februari 2008

Av Lotta - 5 februari 2008 12:17

Måste bara lägga in en bild på min gammelgumma som är så duktig

och vill bara göra allt rätt  love u Jessie................

Av Lotta - 4 februari 2008 18:37

Ledig gud så skönt kändes som en ångvält hade kört över mig i morse när man fick första pussen rakt i nyllet men när man tittar upp och det är en svart nos man ser och elvisp till svans så blir man genast lite piggare men jag behövde ett par muggar kaffe innan det vart ngn promenad,skönt var det att komma ut och det var fruset ute inget slask hundarna hade fri lek idag på morronpromisen,tänkte att träna kan vi göra på em idag.När vi kom hem så vad det bara att starta tvättmaskinen för 111:e gången den har gått i stort sett hela helgen och sen stryka och packa lite.På em gick Zeb och jag en långis och vi tränade kontakt koppelträning inkallning duktig som bara den fattar nu att han måste hålla koll på mig och gör han det blir det belöning med boll eller godis.Vi va helt slut sen när vi kom hem så skönt att är lite ljusare nu till kl5 var det ikväll.nej nu ska jag gå och äta lite och sen slänga mig i soffan mmmm....................Ha det gott alla vänner kanske inte hinner skriva så mycket mer innan jag åker på torsd men vi hörs och ses om 3veckor love u......................

Av Lotta - 1 februari 2008 16:40

Jobbade till halv ett,skönt sluta tidigt.Hem och käka lite sen in med Zeb i bilen går faktiskt lite bättre nu,sen åkte vi till Linda i Snövelstorp han ska bo där i 3 veckor.Vi gick en långpromenad med hundarna och dem bada och tjoa för fullt jag vart lite rädd när jag såg att Zeb var på väg ner i "gölen" han har aldrig simmat sa jag men han fixade det jag tror att han tyckte det var kallt för han vände och kom upp ganska fort.Vi va där i 2½ tim,och han kommer få det jättebra där men jag kommer att sakna honom såååå mycket  ja Jessie med förstås men henne har jag ju lämnat bort förut hmhm konstig känsla det där,sen när jag kommer hem ska jag ta mig en riktig funderare på om jag ska åka ngn mer stans utan hundarna som det känns nu så kommer det ta lång tid till nästa gång.Nejhe nu ska Stefan o jag mysa lite och äta lite gott och bara slappa,båda tjejorna är ute på galej ikväll ovanligt brukar annars alltid vara ngn hemma.Sen blir det jobb hela helgen plus 60 -årskalas lördkväll men en är ju bara 39 så det orkar man nog.Trevlig helg...............

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards