Alla inlägg under februari 2014

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter dem legat i samma som mig.Vädret har blivit varmare snön försvinner vilket gör att det blir snorhalt ute tacksam för broddarna Stefan köpte åt mig förra året!! Mycket till hundträning får jag inte till,hundarna gör mig galen på varje promenad i stort sett dem drar och sliter i kopplet,äter snö,rullar sig i snön,luuuuktar på en fläck och följer inte med när jag ska gå utan det blir att jag får draaa dem med,ändå tänker jag till innan varje promenad och jag blir nästan irreterad innan jag går ut hmm det är det jag menar med att jag är i en ond cirkel,ska kanske inte tänka så mycket...Och när jag blir irreterad då blir Zebban såå låg slår av öronen ännu mer hmm så trött på detta.I veckan som kommer ska Lina och jag testa att träna inomhus på Hundens hus i Norrköping,ska bli spännande,tar med Enzo tror jag,vi har bara 1 timma så då hinner man inte så mycket,vi får se om jag planerar noga så kanske jag hinner med båda.Längtar till kursen kommer igång ordentligt och så ska jag nog kolla in lite tävlingar till sommaren,kanske kör en 3:a med Zeb bara för att värma upp lite,det kanske man inte får förresten men jag tror det.Har allafall läst på reglerna för Elit och det är mycket att tänka på som matte och även att Zebban ska hålla ihop ett helt Elitprogram!!! Nej nu ska jag se Melodifestivalen och äta en räkmacka och dricka en kall öl och bara mysa i soffhörnan.Önskar jag hade haft ett roligare inlägg att skriva men jag känner mig inte så rolig just nu!!! Ha de gott alla fina därute       

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Skapa flashcards