Alla inlägg under juli 2008

Av Lotta - 8 juli 2008 19:24

Ja konstigt är det att man inte sitter här mer nu när det är dåligt väder.Ja vad får man göra dåådå jo hundarna får göra mycket saker,shopping blir det lite också.Mycke prat i tele3fon med.Lördagens fest var kul kom hem vid halv två,tråkigt bara att vi inte kunde spela kubb men singstar var inte sämre det,tur man har er tjejor så man får skratta lite.

Av Lotta - 4 juli 2008 14:03

Sitter här och ska skriva lite tänkte de va ju ett tag sen,vad har hänt då ja inte så mycket.Jag har gått på semester och det är ju underbart bara det och sen att solen skiner gör ju inte saken sämre.Vi har varit och badat och apporterat och det går jättebra Zebban simmar som han aldrig gjort ngt annat.Och vi tränar på med lydnads ettan ska försöka att starta i höst men det får vi se.Ja och sen var vi och röntga honom i tisdags en del har ju sagt att jag skulle vänta lite men jag ville göra det nu i och med att det låter om honom ibland.Men Vet Christer sa att det såg jättefint ut och att bäckenet låg fint,och att det knäpper om honom är att han ä'r överrörlig och det försvinner vartefter och det får man ju lita på när han säger så,han haltar ju inte ngt och det såg han också att han inte gjorde.Så nu är det bara att vänta och se vad skk säger.Ska ladda upp lite bilder mehn måste först skicka så jag får fler.iMORRN ska jag på tjejfest ska bli kul och få skratta lite och dricka goda drinkar haha undrar om ja tycker det på söndag.Ha de skönt nu isolen gott folk.....................

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards