Alla inlägg under november 2013

Av Lotta - 10 november 2013 12:20

         

Av Lotta - 10 november 2013 11:52

Nu är vi där igen lååångt mellan blogginläggen...Mne mycket beror på att jag inte har någon bra data eller jag har ingen data bara tabben och den funkar inte så bra när jag ska blogga som ni ser på förra inläggen..Nu har jag snott dotterns nya laptop...viill ha!!!

Ja vad händer då...jo jag jobbar på som vanligt enda skillnaden är  att jag börjat ha ngra kvällar 4 st på 6 veckor,känns skönt men bara hunnit med 2 för en fick jag gå upp o jobba dag pga utb.Tränar gör vi ngra ggr i veckan,både lydnad och apportering.För någon vecka sedan la jag ett spår till Zebban IPO gick kanon.Förra helgen var  vi hos Ewa ute på Lönö vilken natur såå fint kan tänka mig på sommaren måste vara helt underbart.Jag var väl inte 100% laddad först när vi kom kände mig ganska sliten och trött,vilket märks på Enzo när jag inte har full koncentraion,allt går inte som de ska då. Men några bra grejor fick vi till.Ja just ja vi var ju i Klinga helgen innan då var matte piggare och då funkar ju allt bättre,markeringar och linjetag satt bra då.Lydnaden kör vi stenhårt med KL 2,rutan har varit ett gissel och fjärren med,rutan funkar till 80% nu och fjärren 50%...hm och då har jag en vecka till debut i KL 2.. jaja det går som det går,har inget mål med 1:apris el ngt sådant jag vill bara se hur han håller ihop,har en känsla utav att det kommer bli ganska kämpigt men men vi får se hur det går.Det har allafall varit Enzos höst och Zebban har varit lite åsidosatt men han får hänga med på träningarna med Sussa osv,kursen har jag fokuserat på Enzo.Denna helg har jag vikt till familjen skönt att bara få vara hemma gå i mysbrallor tända ljus.

Så kul när man får kort på när vi jobbar tillsammans mitt   och jag.

           

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Skapa flashcards