Alla inlägg under december 2012

Av Lotta - 16 december 2012 19:56

Nu gick det sådär länge sen jag blogga igen...men men ska försöka komma ihåg vad vi gjort!

Kurs gick vi nån gång efter tävlingen den 17:e,sedan var vädret emot oss ena onsdagen så regna det så det var sjö på plan och inställt,sista gången innan uppehållet var det snöstorm så i år sluta vi tidigt redan 23 var sista gången.Efter det kan jag väl säga som så att mina pojkar och jag verkligen gått in i ngn sorts dvala,ingen träning alls lydnadsmässigt på nästan 1 månad tror det kan vara bra med vila.Sedan har jag haft fullt upp på jobbet det tar på krafterna att vara själv om en arbuppgift som vi varit 2 på förut.Varit iväg till London ngra dagar med Åsa o Lingis alltid lika trevligt och mysigt men i år var det kallt o blåsigt,förstod sedan varför jag vartit så frusen,på planet hem vart jag genomförskyld,hade lite känningar utav den på helgen men slog ner som en blixt när jag satte mig på planet det var väl liksom att nu går det bra för nu är hon på väg hem hmm.Vakna på tisdagmorgon och var inte alls bra men drog mig till jobbet iallafall dum som är.Hade en tuff dag där,var kaos på skrivbordet när jag kom....men tog tag i det allra viktigaste och vikarieintag sedan åkte jag hem.En luign em/kväll hemma.Onsdagmorgon var jag inte piggare direkt men gav mig av ändå,kortdag men var ändå kvar på övertid 1,5 timma,men jag hade ju åkt tidigare på tisdagen så det jämna ut sig.Torsdagmorgon var det svinkallt termometern visa -23 burrr inget skönt alls att gå ut kl halv 6,och pojkarna kissa bara.Äntligen fredag och jag börja känna mig ngt bättre men det är fn inte klokt va snor man kan ha i en sån liten näsa som jag har   ....Den årliga julhazarden gick av stapeln hos Ingela på kvällen herregud säger jag bara va knäppa vi är vi slåss med näbbar o klor för att få våra favoriter haha ja kul har vi iallafall.Lördag åkte Stefan och jag in till stan för julklappsshoppingen,som vanligt går det undan när man vet vad man ska ha,sedan avsluta vi med en lunch på Olearys.Sedan hem för att lördagsmysa lite,plocka fram lite tomtar,brukar annars göra det till lucia men som sagt denna vecka har gått på halvfart.Söndag skjusa jag in Cecilia till jobbet pendeln krångla förstås som den alltid gör så här års.Therese o Oskar kom på em och åt middag hos oss och hade en mysstund med oss!!! Ha nu en god vecka alla så kanske jag får tid o lust att blogga snart igen...Mina mål för 2013 har jag nästa klara för mig återkommer med dem i nästa blogg.            

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Skapa flashcards