Direktlänk till inlägg 26 januari 2014

Finner inga ord!!!!

Av Lotta - 26 januari 2014 14:09

Till vad min yngsta dotter går igenom nu,skulle inte ens önska min värsta ovän detta!! Hennes kompis har tagit livet av sig, en utav dem andra tjejkompisarna som hon bodde ihop med hittade henne.Det började med att Cecilas bästa vän ringer mig på jobbet på fm,och det första som slår mig är att hon ringt fel,men jag svarar naturligtvis och hon säger att det har hänt en sak men inget med Cecilia åhh vad mina tankar och hjärta slog där kan jag säga.Och då berättar hon vad som hänt och att hon har ringt runt till alla deras kompisars föräldrar och berättat ochtill tjejerna har hon bara sagt att ngt hemskt har hänt och att hon vill träffa dem,vill inte ta det på telefonerna.Vi betsämmer att dem ska komma till oss på em,och dem samlas alla och gråter skriker en del blir helt apatiska inte riktigt att dem förstår vad hon säger,men efter 1 timma så har dem lugnat sig lite,dem är kvar hos oss ända fram till småtimmarna gud vad mitt hjärta skriker av smärta.Jag vet knappt var jag ska ta vägen själv men jag baddar ansiktet med kallvatten just bara för att inte bryta ihop själv.Jag tänker på hennes familj hennes lillebror som hon tyckte så mycket om,var stor åldersskillnad mellan dem hon 20 år och han 8år.Nästa dag har jag tanken att stanna hemma från jobbet för att vara med Cecilia,men men jag beger mig till jobbet (idiot) och eftre ett par timmar ringer hon och bara gråter jag stannar bilen och vi bara gråter,Cecilia säger att Bella är på väg så du behöver inte komma hem.Igår när jag läser tidningen så är hennes annosn i den,och dem har skrivit det hon hade lagt ut på Instagram samma kväll det hände "jag blundar tills jag skymtar lyckan" åh mitt hjärta brister då och jag gråter och gråter ska iväg för kurs hos Ingela i bilen ringer jag mamma och bara gråter och är förbannad samtidigt hur man kan göra så.

Skönt med lite annat att tänka på hela dagen där på kurs måste tänka om annars hade jag ika gärna stannat hemma.En jättebra kurs med inriktning på hundars språk till varandra spännande att se andra hundar och framförallt min egne älskade Enzo.Nu har vi ngra läxor till nästa gång om 3v så nu har jag lite att jobba med måste nog ge mig iväg till stan för att hitta andra hundar.Sussa är först ut i veckan   ...

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards