Alla inlägg den 11 april 2010

Mh

Av Lotta - 11 april 2010 22:30

Upp tidigt idag också,mötte upp Sussa vid macken halv nio,full bil Therese o Oskar va också med ville se detta med.Kingen var med också,så kul att åka iväg på ngn aktivitet.Tog inte så lång tid att åka till Mjölby ca 30 min,tog inte så lång stund till vi fika hm ni e inte såå chockade va???allt var lite försenat så de vart en lång väntan,men med trevligt sällskap och lite lydnadsträning går ju tiden ganska fort.Blir så glad i Zebban hur han beter sig när man kommer ut så här,Kingen o Zeb legat i bilen på väg hit,inte fått leka fast dem nog ahde velat,sen så går vi ut o tränar brevid varanndra på plan o har dem lösa och dem bryr sig inte om varanndra,bevis på ändå att zeb tycker att det är kul att träna lydnad och vill vara hos mig.Visst jag vet att jag jämför med Jessie,och hon var "baaara tvungen att hälsa på Sascha" när den tiden begav sig.Klockan 12 var det vår tur iallafall och lite nervös var jag nog,och efter ett tag i skogen rann svetten om mig,solen hade kommit fram och jag hade långkallingar puh kan jag tala om.Zebban förvånar mig inte under Mht,visst räddsla visa han men den rann av ganska snabbt och nyfikenheten tog överhanden.Riktigt kul att få göra detta första gången för mig.Skriver inte så mycket mer om dagen utan bilderna får visa istället,vet att jag skrivit fel på en del bilder om vad vi gör men ni som vet vad man gör ser nog....                                             

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards