Alla inlägg den 10 april 2010

Av Lotta - 10 april 2010 19:15

Ställde klockan på 6,skulle åka o möta Linda och ta över Drömma,hon skulle på WT med Wilja vilket jag måste lägga in en parentes på att dem kom 2:a i sin klass på 78p Dukitg du e gumman...Grattis grattis

Inget skönt väder idag nollan osen steg det väl till 3-4 plus brrr.

När jag kom hem med hundarna så gikc jag en sväng med så att dem fick bekanta sig ute inte inne..Väl hemma så gjorde Drömma en underbar entre,Stefan låg fortfarnade i sängen så hon hoppa upp där o pussa på honom o Zeb han stod på golvet o tänkte nog att halllå så där får inte jag göra,men jag tala om för honom att så får hon bara göra nu::))En sån härlig o mjuk tjej tog hela familjens hjärtan...Och lydig ute kom direkt när jag vissla med pipan,och som Cecilia sa när hon hade gått en sväng med henne "märks ju inte att man har ngnt i kopplet".På em så låg Stefan o Drömma på golvet o kela kan tala om att det uppskattades från båda håll,då som först börja jag tänka men var är Zeb ngnsatns han borde komma när han hör det här...gick ner nej han låg inte i sängen,,,då e Mattes gullehund instängd i hobbyrummet..det är inte första gången han smiter in där om vi har ngt ärende till matkällarn,hans mat står där också men aldrig lyckats att få upp påsen...Där hade han nog stått i 1 timma...vart ganska glad när han fick komma ut...Linda ringde vid halv 3 och sa att dem skulle komma straxefter 3,typiskt tänkte jag för då skulle maten precis bli färdig till dess ..Vi hann o prata en stund iallafall....Resten utav Lördagen gick i lathetens tecken  sköönt det också...Hopp i säng ganska tidigt ska ju upp tidigt Söndag också...men mer om det imorgon...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards