Alla inlägg den 13 april 2010

Av Lotta - 13 april 2010 20:29

åkte  ner till bruksa för att träffa Sussa o Carina,Thina skulle ev dyka upp men hon syntes inte till...

Jag var först på plats,så jag gick en sväng med Zebban,värmde upp med klockan,han var taggad så att säga..JAG tänkte att vi köra våra första 4 moment som i torsd hos Ingela medans vi väntar,började med FF,jodå gick väl bra men jag är inte nöjd....Läggande u gång bra,rutan ja som vanligt när den blir skitbra så e man själv o ingen annan ser vad vi kan...körde transportsträcka har börjat tänka så nu också,var en bit ifrån rutan efter läggandet,han gick jättefint satte sig fot och jag sa Rutan full fart ut,stanande i MITTEN när jag sa stanna BOLLEN givetvis som belöning..den enda ruta vi gjorde ikväll för den var så bra  tänk om man fick in en sån på tävling då måste det vara 10:e poäng.

Inkallning med ställande....hm vet inte vad han sysslar med,gick en 20 m ifrån full fart på hit,men lägger sig skitsnyggt   2ggr till råga på allt,jaja gick tibax lite,med en kortare sträcka och påminde honom om vad stå var,då vart det mycket bättre  ....man kan ju undra vems fel de var .

När tjejerna kom körde vi en och en kolla och en var TL...De såg jättefint för deras del,under tiden dem körde låg Zeb brevid mig och ibland en bit ifrån skötte sig utmärkt....

Sen var det vår tur,apport:inga problem med farten ut,bra grepp,men dålig fart in.....tränade med bollen ngra ggr blir säkert bättre med träning.Hoop sitt,uthopp o sitt bra segare vid återhoopet...träna träna.Fjärr:Matte Lotta säger fel när jag lämnar honom lägger honom o säger stanna TROR ni han satte sig upp då,nejhej då säger Sussa men du sa ju stanna,vilket jag inte tror att jag gör vanligtvis...Mycket bättre sen skiften funka skapligt,lite ngt skifte var det på håret att han la sig innan mitt kommando...Carina sist ut då var vi på löpplan för Athena e på slutet utav det, Jättebra träning i em,blir mer kontroll o planering utav träningen och andra ser som inte en annan ser.Tack för idag ses imorgon igen då kör vi igen...kRAM TILL ER ALLA...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards