Alla inlägg den 15 april 2010

Av Lotta - 15 april 2010 22:15

Bara möte på jobbet idag,har haft sån tur denna vecka med vädret och sen att jag varit ledig ganska mycket...Åkte ner till bruksa på em,skulle möta upp tjejerna för träning igen,kände mig ganska laddad...

Zebban gjorde det med...värmde upp med klockan medans vi invänta alla..

Vi kärde som vi gjorde i tisdags,en o en,en skrev och en kommendera.Idag var det dem 4 första,FF,läggande,inkallning med stanna,och rutan.SItt i grupp och PL började vi med,Carina var TL,Zebban la sig ner efter halva tiden på sitt i grupp,PL väldigt fladdrig med huvudet inget koncentrerad alls,såg genom planket att snart ställer han sig upp,Carina berätta att han hade pipit?????vilket han aldrig gjort förut på en PL....hm här såg jag att ngt inte var som de brukar,men iallafall så låg han kvar hela 3min om än på nålar.Zeb o jag skulle börja med FF,visst han var med mig hela tiden men okoncentrerad och flöt ut vid sidan....inget nöjd alls.

Läggande u gång snyggt står det i protokollet.

Inkallning med ställande...går ifrån ca 20-25m,ropar stanna vid en kona jodå stannar gör han med ligg förstås....grrr.Gör om på kortare avstånd då stannar han ganska bra och får bollen...Får alltså backa lite..

Rutan...måste bara berätta innan vi börja med träningen så stod vi o prata ngra meter från rutan och han står brevis mig och helt plötsligt så springer han in i rutan o stannar i mitten ca o bara glor på mig "visst e de så här du vill att jag ska göra"och egentligen ville jag inte belöna det där med att gå in i rutan helt själv,men dem andra tjejerna sa Lotta beröm..  då fick han bollen förstås.Tibax till träningen ..Rutan då Thina visra var jag ska ställa upp 1:a skickar honom stannar innan 2:a gången går på sidan,3:e gången gillt brukar dem ju säga och den vart skaplig då boll och beröm,väldigt ostadig på att stå still i rutan när jag skickar bollen,men kom på att jag brukar ju faktiskt inte belöna med att kasta bollen till honom i rutan utan jag brukar ju gå till rutan o berömma o belöna,just för att göra det så likt tävling så möjligt och att rutan brukar vara ett gissel för många...Kändes sisådär med denna träning idag...alla pass kan ju inte kännas bra jämt...Sen körde vi igenom Sussa Carina och Ann kom på slutet också,under tiden fick Zebban ligga en bit ifrån och jag hörde PIP ifrån honom här med snacka om att jag var lite förvånad på det...Vi gjorde en till PL sen med Ann o Carina borta på löpplan och den kändes bättre låg stadigare o lugnare,inte ens en lukt ner i backen...Usch ibland kan jag känna att jag ställer för höga krav på mig själv mer än jag klarar av kanske....ja vet inte,känns säkert bättre imorgon då jag är ledig och ska en skön dag här hemma,för ngn b il de har jag inte,eller de har jag men får inte köra den vi fick våra nya sommardäck så sent så Stefan har inte hunnit bytt dem ännu..Först hitta dem inte däcken på firman som vi lämnat in dem på sen när dem väl hittat dem så var det fel däck påsatta,mycket dyrare än dem vi skulle ha....jaja blir en lugn o skön hemmma dag iallafall..

 

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards