Alla inlägg den 8 april 2010

Av Lotta - 8 april 2010 21:45

bara jobb i början på denna vecka men nu lugnar det ner sig lite...Kursdags idag...ganska bra väder men dem hade sagt att det skulle bli regna o mycket riktigt så började det här i Kimstad innan jag åket men slutade i söderköping,och var uppehåll hela tiden när vi hade kurs.Idag började vi med att Ingela skulle se hur vi låg till med tanke på att många utav ska tävla om en månad.Började med dem 4 första momenten FF,läggande u g,inkalln m stanna,och den berömda rutan.FF känner jag mig inte alls tillfreds med finns mycket att putsa på där,och sen har vi det där att bli så nochi?? (ja inte vet jag hur det stavas men ni förstår nog),läggandet u g la sig bra och låg kvar bra på min återgång o uppsitt också bra.Inkallning med stanna har vi ju knappt tränat hela ngn gång,Ingela tyckte att det såg skapligt ut,visst tar han ngra steg och ingången finns inte då såg han lite hm undrar vad hon menar....Rutan då jodå jättenöjd,full fart ut o stanna på mitt kommando och stod kvar hela tiden lyfte ngn tass när jag gick tibax...Nu så ska vi köra så här nästa vecka 4 moment åt gången o nöta på dem,nästa vecka har vi ingen kurs utan flera utav oss ska träna på bruksa tisd onsd torsd em.efter fikat så tränade Zebban o jag stanna,o rutan tog vi en gång till lika bra då med...

Apporten flera tasslag första gångerna att man kan falla tibax efter att ha varit jätteduktig i flera veckor på det ....hm hundar slutar aldrig att förvånas.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards