Alla inlägg den 2 april 2010

Av Lotta - 2 april 2010 21:30

ja de e de nu..Glad Påsk alla...

Låååångfredagen började med att Zebban o jag tog oss en tidig promenad,härligt solen sken lite svagt.Sen bar det iväg till Kursen hos Ingela,platsen var flyttad till <ringarums skola en grusplan som var jättebra.Vi började med sitt i grupp,Zebban sitter bra men e lite okoncentrerad fladdrar lite med hivudet tycker jag,lyfter ena tassen när jag går tillbaka.Träna på återgångar och kasta godiset till honom vart det i läxa.PL dold,bestämde att jag skulle göra som så att gömma mig 10 sek gå tibax o belöna lämna igen 20 sek o gå tibax o avslut,när jag går tibax 1:a gången så e jag på väg att ramla i snön viftar då till med armarna och Zeb ställer sig upp  läxa läxa att strula runt honom...Lägger honom ner o lämnar går tibax o belönar lämnar igen o går bakom planket ligger då jättefint.Vittringen bra analys idag också,men vänder inte om utan jag får ta ngra steg bakåt inte bra men då kom han.Gjorde sen om ngra ggr vart bättre då.Under tiden Ingela körde dem andra så träna vi på att sitta still inte lyfta tass på återgång ifrån mig.Märktes skillnad på bara ngra ggr.3 apporteringar som var jättebra,inga tasslag.Sen var det fika och lekstund för alla valpar som var med ja säger bara fina Wilda sååå söt som choklad,Zeb pussa på henne o sa att Matte henne tar vi med oss  hem ......Efter fikat så var det rutandags,kände mig lite stressad ville hem skulle ju jobba,så Zebban o jag körde själva,1:a g stanna han innan rutan,gjorde om o trampa,gjorde 3 fina skick OCH jag kasta bollen för jag vart sååå jäkla glad toppen avslut nöjda o glada åkte vi hemåt,käka lite mat duscha sen iväg ja de var min låååångfredag det.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards