Alla inlägg den 16 april 2010

Av Lotta - 16 april 2010 13:15

härligt...börjar vänja mig med att jag inte kan sova när dem andra ska upp..Ganska skönt att ta de lugnt också.

Efter frukost gav vi oss iväg ut...ganska blåsigt men när vi kom in iskogen var det skönt och solen titta fram...var så härligt att bara gå o tänka och Zebban han gick brevid:)satte mig på en sten o bara glodde och för att se vad killen gjorde ja efter ngra minuter så låg han ner och också bara låg o titta...

Sen hade jag lite lever kvar i fickan som nästan var dags att kasta tyckte jag men inte zebban,så de pluppa upp en ide i huvudet...varför inte tänkte jag...dem få ggr jag lagt spår åt Zebban så har det inte funkat ngt vidare...fart fram mellan träd o gren som en jag vet inte vad.Sagt o gjort iallafall så tog jag lever bitarna och la ett spår på 30 m kanske o lever i varje steg.Sen tog vi oss runt spåret medans det låg till sig....Han visste så väl var det var såg på honom när han fick upp det i näsan,och rakt in på spåret...berömde lugnt o sansat  hade nosen ner i backen hela väägen fram till bollen som låg i slutet...men även att han e så bollgalen så hade nog varit mer belöning med en hel korv el ngt annat gott.Vart lite snopen när jag kom,för då hade vi varit ute i över 2 timmar...Efter lite fredagshandling och lunch sen had ejag en lugn o skön fredag....         

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards