Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

så va de över

Av Lotta - 17 maj 2010 19:22

sååå skönt.Usch vilken jobbig dag det varit.Först träffa lillasyster efter 10 år fast det var inte så jobbig det är det som är skönt att det inte känns så länge...mycket kärlek till henne ,så kul att ses och att jag själv ser hur lika vi är...det är inget vi kan ta ifrån Pappa att vi e hans barn för det syns väääl.Att möta Framor o faster efter så länge tror det är 20 år iallafall nästan,det var jobbigt och framförallt se Farmor bli så ledsen samtidigt glad....Och att hon blivit gammal..usch vilket dåligt samvete jag får....hon har ju aldrig gjort mig något ont det har bara blivit så tyvärr pga utav omständigheterna.Begravningscermonin var jättefin Härlig är jorden var med som Psalm och den tycker jag mycket om,vår liggande bukett var vacker också mörkröda stora rosor,lika mörkröda gerbera och ngt lila med lila band...kanske mena jag kärlek när jag ville ha mörkrött i buketten...vacker var den iallafall.Prästen höll ett fint tal också och hymla inte med hans liv som har varit som en tornado ungefär.Efteråt vart vi bjudna på kaffe o tårta hos Farmor trevligt,vi prata på och titta på lite kort,Camilla(syster) kom inte ihåg hur Pappa såg ut så de var ju bra att Farmor hade ngra kort visserligen 10år gamla men ändå,fick hon iallafall ett ansikte,tyckte det var starkt gjort utav henne att komma idag fick många kramar utav henne idag...Tung i huvudet efter denna eftermiddag så jag hoppade träningen idag,gick ut en sväng här hemma och hade träningsväskan med mig,mycket som kändes bra ,rutan bla,bra fart på rena inkallningar tyckte nog att stanna var bättre idag också.Apporteringen första 2 tass grrr,sa åt honom att skärpa sig då gör han det jättefint 3 ggr på raken,gjorde 2 med ing också slår i lite i mitt ben när han vänder om men sitter så bra med den imunnen innan jag tar den och bra fart.Sen så kommer vi till fjärren sätter sig inte upp utan håller på och larvar sig,blir lite grrrr på honom,sköter sig bättre men inte dem där snabba skiftena som han brukar,men sitter o ligger på samma ställe flyttar sig inte ngt när han väl gör det,sämst var väl sitt tror jag.

Gick en lite promenad och nu så e de bara tvn kvar att titta på.Denna vecka känns lite späckad hinner inte ner till bruxa ngt om jag inte åker ner imorgon tidigt på morgonen jajaja de får morgondagen utvisa,men då blir lite annat uppskjutet jaja vi får se.Ha en bra kväll.

 
 
Ingela

Ingela

18 maj 2010 09:42

Vad stark du var Lotta!!! Jag förstår det är skönt att det är över men kanske ändå lite bra att få träffa dem!
Tänker på dig

Kram

http://www.ostanvindens.se

 
Thina o Tudde

Thina o Tudde

19 maj 2010 07:35

KJAM

http://hotnshamless.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards