Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Lotta - 3 maj 2010 19:53

känna att ja e på G igen...Jobbat hela dagen...Skogspromenad framåt em en rensing i bröstet såååå skönt...Therese hjälpte mig att lägga ett sök när hon stack ut o sprang spåret...vi kom efter,och han var sååå duktigt vet att det låter skryt men när jag vet hur han varit bliiir jag så glad,hämtade alla 3 visst bytte andra tror jag de var men kom in med alla...Sen kom Therese tibax och hjälpte mig med markeringar,gjrode en enkel och det var inga problem,nästa dubbel glömde att hon kunde smacka lite när hon kasta den andra för den missa han nedslaget på,gjorde om mycket bättre...Och livet var på topp när vi gick vidare i skogen.Zebban o jag gick hela spåret,han går lös vid mig och bryr sig inte om ngt vi möter vare sig det är hundar och andra människor,inte ens vattengölarna idag fast han var ganska trött.När vi kom till skolgården så var ju planen att att träna en dold PL,finns plank där nackdelen med det planket är ju att det inte går att se hur han ligger,men lampan tändes ett kort ögonblick tog kameran för att se om han låg och det gjorde han i hela 4 minuter,med stor störning en hund o människa som gick förbi som han aldrig träffat förut...och jag säger TACK snälla du att du frågade om jag ville ha störning (hon läser säkert inte detta)men jag sa ju tack så himla mycket där också..Då vet man iallafall att han vet att man ska ligga vad som än kommer i hans väg;;;)))Gjorde ngra inkallningar med fart och även hopp sitt över ett däck....DAGENS MISS var att Linda hade kurs i Petersburg som jag missa,Thina skrev på FB att hon trodde jag skulle dit...käre nån dem vet nog inte att jag e ÖVER 40 och att Linda o jag prata om detta för 2veckor sedan....så länge sedan:::)))skämt åsido tjejer jag hade glömt booort det helt enkelt...Hade ju varit roligare förstås att vara ngra fler o träna...Här kommer ngra bilder från kvällen och ha en bra måndagskväll....             

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards