Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

ledig dag

Av Lotta - 17 maj 2011 18:30

har jag haft idag skönt sov till 7 puuh riktig sovmorgon....

Ut en koppelprom med pojkarna,skulle ju iväg på em så jag tänkte dem blir nog trötta då.vart lite plock o städ som alltid när man är ledig sen lite matlagning.Linda ringde på fm o vi prata lite,skulle ju ses på em men det finns alltid lite att prata om...När det börja närma sig så ändrade sig vädret,hagel blåst ja gud vilket väder det vart,så vi ställde in valpkursen inte så kul att sitta o åka till Rimforsa och det står som spön i backen...Allafall uppehåll kräver jag hihi...Så det vart en lugn em hemma istället,tog en liten nap på em efter maten vaknade utav storm och hagel sam slog i altantaket...Hundarna sov som grisar.Sen helt plötsligt så kom solen fram,jag plocka på mig kläder för väder och ut med doggarna,idag var dem billiga båda två,Zeb får för sig ibland att när jag kallar in honom så ska han leta efter saker själv springer förbi mig hm kan va mitt fel ja vet men lite låst är han på vissa saker faktiskt.Så där vart det en åthutning...Enzo ja han testar väl både mig o Zeb just nu märker att han försöker men jag ger mig inte och Zeb ger honom en åthutning när han inte ger sig...Ibland är det inte lätt att heta Enzo o vara 5½mån....Men han är för go min lilla kille och Zeb med för det mesta....Hem o tog en dusch och gav mig iväg till Ikea,hade ett par saker som skulle inhandlas där och vi har ju ett födelsedagsbarn på torsdag Therese fyller 21 år herregud vart har alla år tagit vägen....Hemma efter ett par timmar lite saker till mig själv slank ner också hihi...Plockade om i skåpen igen Stefan blir säkert galen ,har precis lärt sig det nya....och vips så hade jag 2 hyller tomma haha undrar hur mycket jag kastat egentligen men mycket är nu utbytt iallafall.härligt med nytt....Vart en lugn o skön kväll hemma sen...Undrar om hundar kan klockan egentligen,Enzo går alltid o lägger sig i sovrummet runt 9-tiden vaknar först sen dricker han ett par klunkar vatten sen sängen...hihi ja han e för gullig...kommer ihåg att Jessie gjorde likadant en period..Nu e de jobb ngra dagr igen sen ledig helg...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards