Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Lotta - 13 maj 2011 21:15

den 13:e och inget otäckt har hänt....

Ledig dag hände inte mycket på fm,det vanliga bara med hundrastning och lite plock.Idag skulle Zeb o jag på kurs igen i vårt vanliga gäng.Enzo stanna hemma hos Therese tycker att det är lugnare för honom om ngn är hemma då kan han också vara det,men givetvis får han följa med också det behöver han med.Vi var 6 st idag,Lena,Ann,Adelia,Carina,Lina och Lorna o så jag då.Vi körde 2 o 2,Adelia o jag hamna ihop...herregud jag har nästan glömt vad vi gjorde hihi..Vi pinna på med våra moment ,FF och inkallning tror jag vi gjorde först hm minnet var är du????Iallafall så var jag nöjd med det,bra stanna o ligg.Ingela titta på rutan o hopp apport så vi traggla lite med det om man skulle råka kasta snett så att hundarna hoppar då också och inte smiter runt.Adelia o jag vi är sååå effektiva så vi är klara långt inna dem andra så vi fick en paus utan att fröken såg det (tror jag)...Sedan en del prat men bara "hundprat" förstås.Vittringen gjorde vi också mycket nöjd med den ngt omtag el tugg var det..Adelia hjälpte jag med dirrappen Bianca är för härlig säger jag .... den ända rottis jag gillar skarpt och inte är rädd för.Zeb  o jag hemma runt halv 7,trötta o nöjda med em,så kul att träffa alla tjejer igen saknat er ska ni veta.  .........Sedan vart det lite god mat och ett glas rött,hopp i säng tidigt 11-timmars pass i morgon..

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards