Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Lotta - 16 maj 2011 20:00

Jobb till 14,Therese har haft hundarna så glad att hon hjälper mig fast hon har att göra,en stor tenta den 23:e....guld värd..  ..........

Lagade lite mat,sen ut en sväng med bara Enzo,koppelträning o kontakt övningar sköter sig mycket bra lilleman,mycket lättare när inte Zeb är med...Får ta o skärpa mig med att gå med dem själva tror jag.Sedan iväg till bruxa för att träffa tjejerna.Adelia o Sussa kom dem hjäpte mig med KL3 ville bli kommenderad hela för att känna utav lite.Sarah dök upp efter en stund också så kul när vi blir ngra.Vi började med gruppmomenten,sitt i gr,sitter bra i nästan 2 min då kliar han sig o lägger sig ner fn varför gick jag inte tibax tidigare jaja satt om honom bättre... orolig PL för Z del vet inte riktigt vad det var men ngt var det bakom honom,men låg iallafall kvar....

Sen lite uppvärmning i ngra min och in på plan släpper ngt vid transporten,får nog vara nöjd med FF idag för han var inte helt koncentrerad.Sitt u g katastrof säger jag bara där fick vi gå tibax 700 steg typ,hade inte en aning om vad sitt var?????Inkallningen nöjd bra stanna o ligg,ngt hårda kommandon har jag...Rutan in bra i rutan la sig ner på DK,ligger kvar när jag går min marsch,inkalln ngt långt fram o ut så där blir det att träna  inkallningar från läggande.Metallapp bra ,hoppapp bra,vittringen super bra,fjärr flyttar fram halvläng men längre än så har vi inte kommit där.På det hela så får jag vara nöjd med detta vi har inte kommit längre än så,koncentrationen måste jag jobba på massor...Hjälpte dem andra tjejerna lite och sen lite skitsnack/hundsnack förstås sådant  måste man hinna med bara endast kaffe saknades hihi....Hemma efter 3 timmar,det tar sådan tid när man ska träna program men det var otroligt skönt allafall och vädret var bra...vart lite kallt precis innan vi åkte hemåt....Tack för en bra träning tjejer..

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards