Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Lotta - 6 maj 2011 18:00

upp kl ,skjutsa mannen för att hämta hem sin bil.passade då på att gå med vovvarna i å-backarna,har ju varit dålig på att gå med lilleman så.och det märktes kan jag tala om herregud va gott det fanns att äta i stan överallt....stod med armarna i kors ibland såg säkert roligt ut...Zeb skötte sig bra med tanke på fåglar o vatten...Enzo hade inga problem med heller var mest intresserad utav alla lukter.Hemma vid 9-tiden.Åt frukost och röjde,sedan iväg igen med E på valpkurs,vi träffades vid psyket vid sjukhuset.fina ängar att vara på.vädret var ibland kallt och så fort solen kom fram vart det varmt.Vi tränade kontakt,stadga,och inkallningar mycket nöjd med E.Trött var han när vi kom hem.Sedan vart det en kort nap för mig med sen var det bara att sätta fart igen dusch och sen in till stan.Utbjuden utav min man på Butlers såå god mat ngt jag kan rekommendera,sen var vi på Lilla teatern och lyssna vi på Pernilla Andersson mycket bra.Tog 22-pendeln hem trötta var vi hmmm börjar vi bli gammla tro hahaha.....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards