Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Lotta - 5 maj 2011 20:15

långledig i 3 dagar....herregud så stressad jag var idag hade 4,5 timmar på idag att göra klart semschemana ....gick bra men man blir lite pressad...Slutade 12 skönt att få gå hem då puuuh....hem till mina underbara hundar...ut med dem en skogsprom sen sov dem gott på em medans jag städade av.Sedan käka jag och tog mig en nap i soffan.Träffa Sussa på bruksa vid 5 tiden för lite träning.Bara Z o jag åkte E stanna hemma hos Cecilia...Körde igenom Z lite i KL3....rutan satt inte idag heller fattar inte vad jag gjort....men för övrigt nöjd med storebror.Hjälpte Sussa lite med vittring osv..Sedan dök Yvonne upp kommer inte ihåg vad hennes hund heter men hon tävlar bruks iallafall,och hon frågade om det gick bra med skott...Säg bara till så jag får gå härifrån sa jag då,gick en bra bit bort och lekte med bollen första skottet gick bra men sedan låste han sig och svansen sjönk...min plutt  blir förbannad när jag tänker på vad som hände förra året i finspång för det är sedan dess han är skotträdd...Mht i april förra året ingen rädsla  hmm ....så nu kommer jag inte utsätta honom mer för det...gick in på plan efter så vi kunde skaka av oss detta han fick leka lite med sussa o sedan springa´ själv till rutan så svansen var allafall upprätt när vi gick av plan de var det  jag ville ha med oss.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards