Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Lotta - 10 maj 2011 21:23

idag...vaknade halv 6 halvdöd o på uselt humör kände jag.Hasde så svårt att somna igår kväll när jag la mig hon vart nog 12 innan jag slockna...

Tröttheten har suttit i hela dagen sen ibland bara känner jag usch ska jag hålla på med det här hela livet tappar motivationen helt enkelt men jag brukar komma tibax,har haft en ganska tuff vår på jobbet och till slut finns inte ngt kvar bara....Jaja nog gnällt för den här gången.Väl hemma så var det två svarta som vart glada när jag kom hem tog en tur på tomten bara.sen lite matlagning och efter det slog jag ihop i soffan 1 timma,ngt piggare faktiskt efter det.Ville hitta på ngt med pojkarna så jag bad Stefan skjutsa oss till sjön,så kunde vi gå hem,lite för långt för E att gå både dit o hem och bada.Zeb han blir precis knäpp när vi kommer till vattnet,så jag tänkte att aldrig att dem får bada ihop utan Z band jag upp vid ett träd,Enzo han var inte speciellt intresserad först men sen så doppa han tassarna och sedan var hela han i och till slut då simmade han,plask plask emellanåt men ngra bra lugna tog han också.Sedan tog jag upp honom och band upp honom,så fick stollen bada och det finns inga ord för honom jag tror nog att det är som julafton för honom hmm...Fick upp honom på land i allafall,sen jävlar i mig om han gick i utan min tillåtelse,körde ren lydnad på honom vid kanten han skulle ligga och sitta och kontakt med mig sen fick han varså god med att bada....gjorde så flera ggr till slut kunde han sitta kvar tom när jag gick till Enzo o berömde honom för att han satt o va tyst.Hm skithund så förbannad jag kan bli på honom,men det släpper snart när han skärper till sig...Band upp Zeb igen,och tränade stadga med E vid vattnet var inga problem,han satt kvar sedan tog jag bara pojkarna o gick hem....Trötta o hungriga var vi när vi kom men det fick allt vänta ett tag innan det vart kvällsmat...Nu ska jag ta kväller idag blir det tidigt i säng imorgon full rulle med jobb o kurs med Enzo...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards