Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Lotta - 29 januari 2011 14:30

utav olika orsaker,så därför har bloggandet och facebookandet blivit lagda åt sidan,har haft annat att styra med...  .........

Men nu är det på väg åt rätt håll iallafall....

Enzo o jag vi lär känna varann mer o mer,o rutiner börjar vi väl att komma in i så smått,lite avvikelser har det varit...Zeb accepterar honom,och Enzo är duktig på att lyssna på honom.Men jag tror att jag fått en envis liten krabat....Herregud häromdagen när jag skulle dammsuga o torka golv så brukar Zeb får ligga i köket med kompostgaller för så han bara vill gå ut.Den här gången låg Zeb i groventren och Enzo skulle ligga i köket,hahaha trodde jag ja 4 ggr bröt han sig ut,men jag var envis lyfte in honom så efter den 4:e gången så gav han sig,la sig o sov 1-0 till mig,sov under hela tiden jag städade sen gick ja bara förbi och tog bort gallret men då var det inte så intressant att gå bort därfirån.Bilåkandet är inte så populärt heller herregud ylar,gnäller,skäller halva tiden sen så lägger han sig ner....jaja han lär sig väl med tiden,ringde Ingela i ett ärende och det var knappt jag hörde va hon sa,så fort vi lagt på så vart han tyst.Tyvärr så missa jag kursen denna vecka   ....usch känns låååångt borta nu med tävling i kl3 med bästa Zeb,tyvärr har han fått stått lite åt sidan ett par dagar,inte hunnit med ngn träning,men mina flickor o man har tagit hand om honom på bästa sätt,mycket kärlek till dem       ....Hade lovat mig själv att han inte skulle behöva stå åt sidan bara för att det kom en ny familjemedlem,men så händer ngt som man inte kan ana innan,men vi överlever det också.....Så nu har jag fått skrivit av mig lite...ja just det ja,natten till fredag trodde jag inte var sann,fick sova mellan 11 och till klockan ringde ½ 6,inte för att jag inte fått sova men utan avbrott,annars har Enzo pipit till vid 2-3 tiden ungefär att det är dags att kissa,jahopp tänkte jag kissat inne och det gör mig inget så alltså,vilken valp gör inte det,men inget fanns det på golvet,men det vart bråttom när vi väl vakna...och dem sov i samma säng inatt....nejehj ni nu ska jag äta lite innan jag ska tibax till kneget snart är passet avklarat och jag vfår vara hemma med mina bästa doggar igen....dem ahr det bra med resten utav familjen med men det skär liiiite i hjärtat...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards