Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Lotta - 23 januari 2011 15:26

i mitt liv börjar nu...Ändrar lite i bloggen men kommer aldrig glömma min Jessie hon kommer alltid finnas i mitt hjärta,men känner att nu kommer det nya saker i mitt liv.

Som sagt åkte på fm idag och hämte hem vår nya familje medlem,Enzo ska han heta och han är sååå härlig.Bilresan hem gick jättebra lugn o sansad kille,lite pip men sen la han sig ner emellan mig och Cecilia   ....

Väl hemma så hade vi ringt till Therese att hon skulle komma ut med Zeb så dem fick hälsa ute,gick bra de också Zebban brydde sig inte så mycket,Enzo ohhh jätteglad en hund till..sen in i huset full fart där också tjhoho va de här var kul tyckte Enzo inte speciellt rädd men försiktig ändå.Hittade Zebs kanin men se så snäll tänker jag inte att vara tyckte Zeb den var hans o Enzo  sa ok...

Upp på övervåning...likadant här nyfiken i en strut,in i buren o glo va e de här för ngt,på Zeb en stund o såå lite spring oohh han var för härlig o Zeb likaså.Efter 1 timma ca så slog han ihop vid mina fötter....Sov ett par timmar och sen har vi ätit mat och varit ute på tomten o gjort både nr 1 o 2,och nu är det sovtajm igen.Måste säga att jag tycker han är en cool kille som funnit sig till rätta ganska fort...än så länge.Zeb duktig som storebror,Enzo ville ha en handduk som Zeb bar på men då vart det mooor från Zeb och pusskalas från Enzo...Ska bli så kul aTT följa detta.Hoppas att lugnet håller i sig så jag kommer attt hinna uppa här annrs får ni hålla till godo med det jag hinner med...Bilder kommer också,just nu hinner jag det inte för Zeb o jag ska ut på en kvällspromenad...ska bli skönt med lite frisk luft.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards