Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Lotta - 7 januari 2011 19:02

fått umgås med min underbara familj..trettondagen var full med aktiviteter,började med en morgonpromis med bästa Zeb,gick ut i lugnt väder hemvägen vräkte det ner snö rakt på ansiktet.Väl hemma en sådan där god o stor frukost.Sen så dansade vi ut Julen och det städades o fejades så det fanns inte en dammråtta kvar när vi var klara,ja en del kanske inte vet vad dammråttor är men jAG kan tala om att det är extrahusdjur som finns under soffor och dem bara kommer när man minst anar det   .....

Sen så var det god mat och film på em var riktigt skönt....

Fredagen gick vi upp tidigt hela familjen,skulle på den årliga släktträffen i Skeda hos Faster Irene.Zebban följde givetvis med,packa ned varma kläder så vi kunde vara ute en stund också.Väl framme fick vi fm fika med 7 sorters kakor o bullar,och efter det behöver man ut o röra på sig.Strålande sol var det också så fint och solen värmde t o m.Flickorna och Thererse PV åkte spark det var konstigt tyckte Zeb,för att inte prata om när Cecilia skjusa mig.Zebban o jag hann o köra ngra markeringar också som Therese hjälpte oss med och det bra,inte 100 % men ja får vara nöjd..Zebban slog ihop i hallen sen efter detta,jobbigt o vara borta hihi ...han e för gullig min kille...

Den stora diskussionen här hemma nu är hundnamn till lillen när han kommer hem.Stefan lägger inte så mycket energi på det,är väl mest Cecilia kan jag tro...Diezel är ju ngt jag har haft i huvudet länge men men jag har ett annat i huvudet också vi får se vad blir,för det passa inte den lilla damen heller men det är ju inte lätt att vara en tonåring till lags jämt   .....Här kommer lite bilder från dagen på landet hoppas ni ser att vi har det riktigt bra...Blir nog inte såå mycket blogga i helgen jobbar mitt skitpass från lörd 07 till sönd 14,00 ja hem o sova ngra timmar emellan bara.                          bilder tagna med mobil därför kvalite därefter.... 

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards