Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Lotta - 5 januari 2011 17:13

      ska handla lite  vad vi gjort dem första dagarna, men även om mina planer för 2011,och valpen med givetvis....

Nyårsdagen var bara en slappardag med hämtmat o mys i soffan,vart ganska sent nyårsnatten fast vi bara vara 4 st   .......

Söndagen såg ut som sådan att vi åt kalkon mmm mums mums va gott,långpromenad och slapp...

Måndagmorgon vart jag väckt utav telefonen kl7...jobba morgon istället för kväll en liten extra slant i plånboken vart det för andra måndagen i rad.

Tisdag vart det så dags att jobba men att åka till Linda och träffa puppisarna och sen skulle jag bestämma mig för tik eller hane....hm inget lätt beslut kan jag tala om.Dem sista veckorna har jag velat fram o tibax,från första början var jag helt på de klara med tik...men sen så har jag ändrat mig fram o tibax.Sen så igår så prata jag med Linda och kolla valparna fram o tibax.....Kan bara förklara så här att jag bara älska grabbarna dem var för härliga,speciellt en då då hmm får se om de blir Diezel det.Flickorna är är jättegoa o fina dem också men jag fick inte den där känslan ni vet nog vad jag menar   .....Diezzzzzzzzzel bara ca 2 veckor kvar nu... sen kommer jag jobba på halvfart i 6 veckor till att börja med,shyssta arbetskamrater man har som ställer upp och hjälper mig,ja dem kanske tom tycker det blir skönt att slippa höra mig tjöööta om hundar o åter hundar hihihi...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards