Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Lotta - 26 januari 2011 11:08

   Idag är det 1år sedan som vi fick ta det tunga beslutet att låta henne somna in...kommer ihåg det som igår....men får tänka på våra fina minnen vi har,hon hann nästan att bli 12 år        ...............

Av Lotta - 26 januari 2011 08:58

         haha så här ofta är länge sedan jag blogga,men passar på nu när Enzo sover.Gårdagen gick bra också,men kände att jag var lite trött,är väl allt som kommer efter.Missade ngra kissningar så det vart ett par olyckor inne..men ibland går det sååå fort.Gjorde inget speciellt igår förutom att laga mat och damsög på dagen.Hade en liten kroppsundersökning med Enzo,inga problem tillät mig titta i öron o mun.Tänkte först klippa klor men väntar till helgen däremot så plocka jag lite med tassar o pilla på klorna,inga bekymmer där heller.Tanken var att burträna men jag strunta i det,han går in i den o kollar läget sen ut igen,kanske för tidigt jag vet inte... VET NI???Ska ta en sväng med bilen vart efter då får han följa med bara för att träna det.När husse kom hem så fika vi,sen stack Z o jag iväg på 1 timmes promenad,stanna för att handla innan vi åkte hem.Skönt att komma ut o få ordentligt med luft annars igår var det bara "tomtenpromenader",förutom för Z som husse hade varit ute med.Hade ett kort träningpass med Z,lite höger om,upptag m vittringspinne,och fjärr,han blir så glad när vi tränar så i fjärren är det lite svårt att få ner honom i koncentration,men jag gav mig inte så till slut fick jag honom att lyssna på vad jag sa och inte arbeta självmant.Får se vad denna dag har att erbjuda.doddelidooooo på er....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards