Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Lotta - 25 januari 2011 07:29

bloggar för alla som vill veta   ..........

Tyckte allt flöt på bra igår med hundarna.Enzo han sov mycket,det är mest äta sova uträtta behoven typ 10 ggr var jag ute under hela dagen,hände en olycka på hela dagen,nr 2 har han gjort ute sedan kom.Ja sen terra Zebban ngra minuter,leka lite med ngn filt typ.Ngt jag upptäckte igår kväll han är för söt...han är mycket kontaktsökande,sätter sig bakom mig om jag står i köket el ngn stans och tittar på mig då berömmmer jag honom,och då går svansen och man får så mycket pussar.Zebban och jag gick långpromenad när dem andra kommit hem,vi tränade fjärr fick till ngra stå från ligg,skönt att få lite luft tyckte både Z o jag.Natten har varit bra i natt också,men lite oroligar vid läggdags,kanske var varmt för han somna till slut på golvet,men han sov mellan 23 och 04,sen en kiss och somna om till kl 6.Idag är en ny dag,ätit och sover nu igen,på planeringen idag står lite kloklippning och sen att bara vara.kanske lite burträning vi får se vad händer och sker.Till kvällen ska Zebban och jag åka till blacka och gå en promenad ett litet träningspass ska vi nog hinna med också,sen avslutar vi med lite handling på ICA.nejhej bäst att betala räkningar ,det hade jag precis glömt,kan bero på att jag haft annat i huvudet   ........

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards