Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Lotta - 11 januari 2011 07:26

igår men det kanske berodde på att jag var trött efter helgens jobb....det sliter att jobba såå långa pass,tänker tanken är det värt det för att få jobba var 3:e helg????men känner väl att det är det än så länge.

Sen så var det inte bättre heller att jag vart så förbannad på en person,som inte visar ngn respekt för oss andra utan bara drar fram som en jävla ångvält,men kan tala om hon fick tillbaka med samma mynt och hon vart svart i ögonen,men det skiter jag i.Händer det igen kommer jag att explodera.....

Nog om det,annars var det en tung eftermiddag,laga mat,och gick en skön men jobbig prom med Zeb,fy fn vad halt det är,finns ju ingenstans att gå där det går att gå normalt...Sen så var det bara slapp i soffan,hade ingen motivation till ngt så så fick det bli.Pratade med Bästa Linda hon fick mig på lite bättre humör när hon berättade om vappisarna hur dem utvecklas,dem hade fått varit ute på sin första promenad allihopa,ja inte alla på en gång,det hade dem flesta tyckt va spännande.Ska pigga upp mig med lite valpmys idag när jag är ledig.Längtar till vår sol ljus usch är trött på detta nu...Gillar snön osv men nu känns det tungt,går säkert över   

Tråkig blogg!!!!! ja vet men ibland är inte livet alltid såå roligt...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards