Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Lotta - 27 maj 2009 08:06

hade skrivit om tisdagens kurs och sen ser jag idag att det inte finns hm konstigt.

Vi började med PL låg bra inte så intreserad utav dem andra kollade åt sidan ngn gång,massor utav får och lamm i en hage bravid bra störning.

Ingela kollade lite FF för oss LF korta sträckor halt så han inte bara går,helt om halt riktigt bra efter ett tag.har börjat lite med 2:ans hopp uthopp med boll hoppar rakt ut,apporten tittar på mig och sätter apporten under hakan belöning,även tar apport på kommando,2:ans apport kastar Z trycker till med tassarna lägger a´pport mot ett hinder mycket bättre vänder om och kommer in med den.Gör ngra inkallningar långa bra fart och bra ing.Gör ngra ligg o stå också som sitter jättebra om de kunde göra det på tävling också och inte göra tvärtom då.Rutan i 2:an bra fart ut,Ingela tycker att jag ska lägga in stanna hm med bollen bakom säger stanna oh tjena stanna va e de när de ligger en boll där matte,fick korra vart ngt bättre men tar ngra steg skulle belöna med bollen som jag har då inte bollen vid rutan den får han inte förräns de blir tvärstopp på stanna,tragglar ett tag med detta,tror inte jag behöver vara orolig att jag inte hinner, 2:an ligger långt borta för mig ska ha 3 1:a pris i 1:an först.

Gjorde en PL på slutet som också var bra oh jag bara känner hoppas hoppass då skulle mycket släppa i nervositet,och inte vara så besviken när vi går ut och kör resten.Japp den som lever får så UPPIS blir nog under lördagen om det inte sker ngt otroligt för vi e 29 anmälda till 1:an så jag räknar inte att vara hemma så tidigt på fredkväll.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards