Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Lotta - 14 maj 2009 13:08

Japp idag har jag fått en del gjort,garderoben har fått sig en törn,linneskåpet likaså,spisen med en omgång.Morgonpromisen strålande sol men den e borta nu,gick med Zebban fot inne skogen följa mig mellan träd o grenar funkade riktigt bra idag,fjärren boll bakom busade band upp honom körde med Jessie istället gick bra fick leta godis som avslut.Kopplade hundarna och gick en sväng försökte med Zeb igen bättre fokus på mig och tog inte bollen förrän han fick.Mötte en med massor med småhundar som skäller som galningar Jessie tyckte inte om dem när hon var yngre,sen tycker inte deras matte om mig sen jag satte henne på plats för ngra år sedan när hon sa att min hund var aggresiv och kunde inte umgås med andra hundar,va visste hon om det hon har bara sett när Jessie skäller ut hennes hundar jjaja skit i det nu,tibax till dagens möte Zeb o Jessie sköter sig utmärkt går vid sidan och tittar på mig belöning godis  och kel inte speciellt populärt från den andra,hon sa "ni vet att hon inte vill hälsa"jag vet inte om hon menar mig el mina hundar men jag nonchalera henne iallafall,om folk kunde sluta o bry sig om andras hundar och ta hand om sig själv istället......jaja där fick ni lite av min förmiddag nu ska jag på möte på jobbet sen e de apporteringskurs ikväll.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards