Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Lotta - 18 maj 2009 20:21

japp jobb hela helgen,igår mellan turerena så gick jag ut med Zebban tog med mig dummis och boll o lite godis.Satte honom lös(stadga) gick upp i skogen och kasta in dummisen,satt  kvar jättebra vände om och gick där ifrån.Tränade Lf lite svårt med koncentrationen först i början DUMMIs i huvet förstås men efter ett tag så släppte han den och gick bra rakt o halt och en vänster halt belöning boll bakom.Läggande boll bakom jättebra 3/3,inkallning bra fart glömde bort den nya så gjorde bara den gamla.Gjorde lite fjärr med sitt o ligg riktigt taggad boll bakom.Lite vila en stund var bra varmt i solen,efter det så gick vi o tog dummisen bra fart tibax till mig och satte sig framför mig kanske skulle vilja att han titta lite bättre upp på mig men jättenöjd med detta,PL   kasta boll runt omkring honom nära o bakom sidan låg jättebra,sen gick vi hemåt i lugnt takt.Riktigt nöjd med dagens träning.Idag har jag lämnat över hundarna åt mina stora flickor kände bara att jag var tvungen att göra lite annat.Imorgon har vi kurs igen ska bli skoj o träffas igen,idag damp det ner en bok i lådan "att lyckas på tävling" vet inte om den e ngt för mig har bara läst ngra blad så vi får se...... 

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards