Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Lotta - 1 maj 2009 14:36

nej ni de e maj redan usch vad de går fort nu.....har massor planerat hela maj skönt att jag inte behöver känna mig sysslolös.Baler,födelsedagar,hundkurser,tävlingar och sen ska jag jobba lite däriemellan och få in lite hundträningar,umgås med familjen också......

Gårdagen slutade tidigt för min del gick hem vid 22.30,varmt o skönt vid brasan men sen svinkallt +2  brrr.Var inte i ngn feststämning direkt tycker det ser töntigt ut när vuxna människor står o dricker ibrk mm barn springandes runt benen hm,följde med in och drack kaffe o chokladpuddingen kunde jag inte stå över.Ringde runt och kolla av tjejerna innan jag gick o la mig,vaknade sen med jämna mellanrum när dem kom hemåt.Somnade väl vid 4-tiden som först ordentligt vart sen väckt vid 8 utav en svartnosig gosig hund som var lite kissnödig.Efter hundpromenad frukost mm så packa vi in oss i bilen till Norsholm var visst lite 1maj firande,jodå vi och PRO var där men det vart en glass i solen vilket var underbart.Ska strax åka och jobba 16-21,sen hela helgen jaja man kan inte vara ledig jämnt,man får vara glad att man har ngt att gå till.Ha en bra 1-maj ska luta mig tibax en halvtimma innan jag ska åka.Krammmmm

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards