Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Lotta - 10 maj 2009 07:42

Ja ni som läser min blogg förstår nog att det inte gick så bra igår på tävlingen,hade ingen lust att blogga igår.Zebban o jag sov hela eftermiddagen när vi kom hem.Katastrof kan man väl säga att det gick.

PL hjärtat de slog var nog vit i ansiktet för domarn fråga om han skulle ta pulsen,skötte sig la sig på kommando hinner att gå och ställa mig om ligger väl i 20sek grrr vad arg jag blir, hur ska man lösa detta han har legat jättebra i 2 v när jag tränat med olika störningar hur lätt är det att hitta 3-4 okända hundar att träna plats på.LF nja gick väl skapligt bättre på slutet 7.5p.Läggande 8.5p.Inkallning 10p.ståendet 0 la sig smygande innan kommando tvätom mot förra tävlingen alltså då han stod på läggandet.

Apport nosar innan kommando tror det vart 6.5p tycker själv en nolla.

Hopp 0p sitter kvar hoppar nosar framför mina fötter innan ingång.Tandv 10p.Helhet 7p.Summasumarum hela 102.5p tror jag det vart.Man blir så besviken när man vet att han kan så mycket mer än han har visat på tävlingarna,visst kan de bero mycket på att jag blir så nervös,men å andra sidan tog det ngra tävlingar med Jessie också innan de börja bli bättre.Vi får glädjas åt Sussa o King som var så duktiga vad 10:or dem fick,dem vann sin klass på 185.5p,vart tårögd när man såg dem på plan.Även ett annat söderköpingsekipage kom på 2:plats där Carro och sen hennes rottistik som jag inte kommer ihåg vad hon hette.Mjölby var en jättetrvlig klubb att komma till och tävlingledarn och domarn var jättetrevliga,inga sura gubbar där inte.Kommer kort på Sussa o King vartefter.Jag e så glad att jag har Sussa o Ann som e sådant stöd o peppar en,TACK Så Mycket tjejer för att ni finns,nu tar jag nya tag även om andra tankar finns i huvudet att skita i det eller att lägga allt på hyllan ett tag...Men har ju 2 tävlingar anmälda så vi får se ska till Ingela på tisdag och hon hade visst redan planerat PL för Zeb.Idag blir det lite jaktlydand istället Therese har lovat följa med mig ut o träna.Ha en skön söndag >Krammmmm 

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards