Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Lotta - 31 augusti 2009 19:52

Idag hade jag planerat att vi skulle träna lite apportering,började först att slänga dummisar/bollar på sidorna utav vägen när vi gick,dem skulle han inte ta alls,gick bra en liten bit sen smet han jag efter och la tibax om igen 2:a gången korra jag ordentligt,gick bättre kasta 3 dummisar o 2 bollar efter en bit så tog vi en paus,Z la sig ner och var knäpptyst.Gick tibax samma väg 1:a hämta jag Z satt kvar,2:a fick han hämta kom tiabx direkt,3:e jag och även 4:e han satt kvar bra.5:e o sista hämta han kom givetvis inte tibax,urtrött på honom sa ingenting satte mig bara ner och gav upp och tänkte jag skiter i det här kände bara sådan hopplöshet,efter 15-20 sek kommer han in med bollen o lägger den i knät på mig,lägger honom ner och tänker lite vad gjorde jag nu som gjorde att han kom o la bollen i knät JO JAG VAR TYST,gjorde om detta ett antal ggr åt alla håll o kanter,jag satt ner o var tyst och han kom la sakerna i knät på mig alla ggr berömde lugnt och sansat .Vilade en stund han låg ner o var tyst igen,sen fick han sitta och titta när jag la ett sök på 4 dummisar,dem 3 första kom han in med den 4:e skulle jag hämta och TRODDE att jag hade koll vilka som kommit in,satte honom och gick ifrån och gick ut där jag trodde att den låg men nej hitta ingen

vänder mig om då står han med den i munnen ungefär där jag satte honom ropade på honom så kom han rakt in till mig alltså jag nollkoll han fullkoll jag kunde inte göra annat än skratta åt ett,jag trodde den längst ut var kvar men den som var närmst var inte tagen och det visste han bättre.Jaja över hela taget så e jag nöjd ääven fast det vart lite fel på sina ställen.Nu ligger han o sover och jag med snart laddar inför morgondagen jobb o kurs...Bay bay 

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards