Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Lotta - 30 augusti 2009 20:14

Sov en stund på em,lugnt o skönt här hemma inte för att jag tycker de e kul att tjejerna e hemma med sina pojkvänner,men dem kan  vara hemma hos dem ibland också vilket dem alltså var idag.Gick en riktig skön skogsprom ikväll bara Zebban o jag,fick vara lite lös ikväll för första gången sen kastreringen tyckte nog de va skönt att sträcka på benen.Körde lite LF utmed prommen,mest position även språng med snabba övergångar till vanlig marsch gick bra.Tycker han har kommit igen helt o hållet e som vanligt,fast inte kissmarkeringar hela tiden,ngt jag märker också e att förut så fort Jessie reste sig skulle han dit o lukta och slicka på golvet de e helt borta...inget intresserad utav henne på det sättet iallafall,går hon med baken precis framför honom så bryr han sig inte,förut skulle han ju oftast dit med nosen...En så länge lyckad operation ......Imorgon börjar en ny vecka med nya utmaningar,Ingelakurs på tisdag ska bli sååå kul att börja igen nu,har mina mål klara för 2010 för Zebbans del alltså men de e för tidigt att skriva om här nu,kommer senare.........

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards