Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Lotta - 29 augusti 2009 23:09

Lördagen började med att jag stod och gjorde pajer hela förmiddagen,taco och brie/brocolli smaskens...Främmandet kom vid 3 allt gick lugnt till väga trevligt hade vi mycket skratt och prat,Zebban o jessie tar allt med ro glada när dem kommer men går o lägger sig och kopplar av när alla kommit.Sen hitta Zebban en ny bundsförvant ????? (konstigt ord) i Mormor Ulla 80år satt o låg hos henne hela em undrar varför slank nog ner ngt där utan Mattes vetskap.Ingen träning el ngt idag alltså men hundarna e trötta en då.Fick rapport under em/kvällen av dem som varit och tävlat i VIken,tydligen gått bra för dem kul för alla inblandade,framförallt ett stort Grattis till Ann o Nemo som fick 1:pris i KL2 ni väl värda efter allt jobb du lägger ner,Sussa o King debuterade i KL3 ett 3:epris fick dem kul för dem.Thina debuterade med Tudde i KL1 1:apris där också och nära med Bella tydligen bara ngra få poäng från ett 1:apris,Inger fick sitt LP1 med Dagmar och Älva hade väl också gått bra tror jag,Ingela (fröken)tävlade med sin Dulle också men där vet jag inte alls hur de gick får säkert reda på det vartefter..Grattis alla vänner nära o kära som varit så duktiga hade så gärna velat vara där...men men vi kommer tibax vart efter...Vi ska ha vårt LP också innan jul har jag tänkt mig iallafall.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards