Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Lotta - 17 augusti 2009 14:25

Jessie hemkommen igen mattes plutta,Zebban brydde sig inte så mycket så troligtvis har det gått över för den här gången.Duschade av henne innan jag släppte in henne.Nu sover dem brevid varann utan att Zeb ligger o flämtar el piper.På tisdag (25/8)e de dags för att ta bort kottarna.Nu ska jag fixa lite sen dags att åka till kneget igen.

OBS:Har ändrat namnet på bloggen (ej adr) för den handlar ju faktisk ibland om Jessie också.....och Lövängens Jessie e mitt eget namn på henne.

Av Lotta - 17 augusti 2009 11:36

men inte många som ger sig till känna!!!!

Jag fick hundfri dag igår inte frivillig,men de var ganska okej,så träningen vart inte av.

Nu på morgonen så träffa jag >Sussa o Thina på bruksa,Zeb var på G hela tiden helt ostyrig..

Vi började med PL,Zeb låg mellan Tudor o Delfi jag hann att gå 5m ifrån så var han hos Tudde,gick tibax korrigerade ordentligt,la om och gick ifrån 5m igen då reste han sig och titta på Delfi,jag la av ett avgrundsvrål så han stod kvar,la om vi gick ifrån 10m i 60sek,belöning lugnt...sen körde jag lite LF själv riktigt bra med idag släppte ngt men bra för att vara han i det tillståndet han e i.Band upp honom,och kommenderade Thina först med Bella i ngr utav elitmomenten såg jättefint ut,sen Tudor i 1:an såg också bra ut lite finlir bara så kommer 10:orna skulle jag tro.Fotograf fick jag vara också Sussa ville ha lite kort när dem körde rutan i 3:an.Tog ut Zebban igen Thina kommendera mig på ligg inkalln ståendet.Ligg tror jag inte de va ngt bra framför,inkalln ngt okoncentrerad först innan start,ståendet släpper i pos gör om starten ett par ggr ställer sig men flyttar bakben när jag går tibax,gick tibax i träningen bara stå och vände om och hjälpte honom att stå kvar,gick bra 2ggr utav 2.Hopp ö h hoppar inte på första utan får göra om,sen hoppar han men ngt seg ing.Hoppade över apporten,han var ngt okoncentrerad helat tiden jättejobbig skällig när han stod uppbunden känner inte alls igen honom usch vad tråkigt detta är...Ska ner till bruksa imorgonkväll igen får se hur han e då om jag ska köra KE på torsd eller inte el bara åka o glo...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards