Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Lotta - 18 augusti 2009 21:17

va trött jag har varit idag,svårt att somna igår alltid så när man varit ledig.

Åkte ner till klubben vid 5-tiden,Thina Sussa o Ann var redan där när ja kom,Zebban kändes väl lite bättre idag på momentträningen sen e de emellan han bär sig åt som galning ibland,ska på allt o alla ja fyrbent iallafall,Thina hann före mig ett par ggr med avgrundsvrål röst har hon den kvinnan och han reagerade haha tack för det Thina.

PL då idag låg han kvar,låg och sniffa i luften brydde jag mig inte om utan att han låg kvar var de viktigaste.Körde lite LF riktigt bra kändes som jag  hade den gamla Zebban igen brevid mig.Läggandet inga problem la sig bra,tyckte själv att framföringen också kändes bra.Inkallning lång bra fart skaplig ing,gjorde om lite ing de fixar han bra.Ställandet la sig förstås,börja om stod då och hjälpte honom stå kvar gick förbi honom och vände upp till honom gjorde flera ggr och stod alla ggr.Tog en paus titta på dem andra bla Sussas ruta och FF.Thinas dumruta o dirigering dem e duktiga dem tjejerna med sina hundar.Körde app o hopp efter paus gick bra,vid första hoppet vart han lite distraherad utav dem andra tjejerna som höll på med vittring,så de vart en lov innan ing,men gjorde hoppet ett par ggr till som gick bra.App gick jättebra bara han gjorde så fint på tävling;han kan ju.Kändes mycket PÅ idag men ändå höll han koncentrationen när vi tränade men flippade ngra ggr i pauserna.Ja ja som han var idag så kör jag på torsd,hoppas han ligger på PL bara så han inte förstör för ngn annan.Ngn som ska dit som kan lägga en snabb PL innan i så fall???????Nej nu e jag skitrött ska gå och slagga bay bay.....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards