Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Lotta - 1 augusti 2009 17:52

gick upp tidigt kl6 många tidiga mornar samma vecka,jaja kan sova imorgon.Mötte upp Sussa i Söderköping sen forsatte till Viken.Sussa skulle starta i appelklass idag med King och jag skulle följa med som både publik, stöd,passivitetsträning för Zeb.Dem började med spåret som var kul att se jag har aldrig varit o kikat på ngt bruks så det var intressant och mycket givande trevliga människor både domare,och andra medtävlande.Ja g som e då helt novice inom detta hade frågor som alla svara på så jag förstod.Lång dag vart det men de förstår man med alla spår o sen vill dem ju ha lite lunch osv sen lydnaden så kl 15 stod klart att Sussa stod som vinnare högst upp på pallen och jag kan tala om att dem tankarna fanns inte  i hennes huvud på morgonen för då skulle de stås över moment bla bla för han inte kunde osv men jag o Helene fick henne att ändra sig bättre att göra momentet och få kanske 5 el 6 istället för att få 0 utan att försöka och vad fick han då 8,5 som han inte kunde HA säger jag bara.Zebban då jodå han fick vara med emellanåt ibland låg han ibilen men mest hos mig och detta  tröttar hundar kan jag tala om han skötte sig jättebra de var på slutet som han pep ngt men annars nöjd med honom.Trötta och glada åkte vi sen hemåt för att få främmande och gril o chill.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards