Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Lotta - 25 augusti 2009 07:08

efter intag av diverse medicin drog jag mig ut en sväng med dogsen en kort prom vart det,Zebban fick  leka med sin pipleksak

 som vi vann i torsd,han tycker att dem e lite konstiga äckliga tror jag han tycker håller dem lite försiktigt i ena kanten.Jag var noga med att dem hade sina Jessie hon gillar sin mycket...Skönt när man har rastställen som dem kan rasta sig lite själva när inte matte mår bra och husse e borta och inte kan ta hand om promenaderna.

Väl hemma gick vi ut på altan tur att den e stor också,tränade klockan för att få till dem där raka sättande gick bra,ståendet just att stå kvar när jag kommer tibax 2första hjälpte jag honom med att säga stå kvar,3 ggr utan hjälp och inte titta på honom klarade alla ggr bra.Ett par raka LF just med tanke på att gå vid sidan hela tiden inte hamna före efter ngra meter som han har en tendens att hamna,gjorde om ett par ggr,starterna jättebra men hamnar lite före,men fick ngra bra omgångar jaja de e bara att slipa vidare.Nu ska vi strax åka Zebban o jag lämna honom på Norsholm,sen när jag hämtar honom ½4 i em så e han kullös hoppas på bättring vartefter när det är löp i närheten.Bay bay

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards