Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Lotta - 22 juni 2009 22:01

Ja utav äldsta dottern att dem aldrig kan lära sig att se till att allt finns klart kvällen innan man ska iväg hittade inte cykelnyckeln men som tur e så visste Pappa Stefan att vi hade ett nyckelskåp i hallen som jag vet iallafal har hängt där i säkert 2-3år men kan tala om att nu vet HON....

Idag fick vi då en tidig morgonpromenad vilket var skönt med tanke på värmen och i skogen var det skönt vid 7-tiden,hem sen ner till bruksa mötte upp Sussa vid halv 10,Veronica med snyggSune och en annan tjej Malin tror jag hon hette kom precis då också,vi la en plats ihop Zebban emellan Sune och Sascha gick bra men det var ngt som lukta gott tyckte 3 utav 4 hundar men alla låg kvar på sina platser.Körde igenom alla moment med belöningar känslan var bra,även LF faktiskt.Känner att jag fått tibax lite krafter det tar mer på krafterna en man tror med student,skolavslutn och även en tråkig incident,men nu e de ngra år till nästa.Efter ett tag dök fröken upp så vi småpratade lite henne och hon hjälpte Sussa med budföringen.Köpte även in ett par nya bollar en röd o orange vart det den här gången.Väl hemma så tog jag fram snabeldraken bhövde också rasta av sig ett tag men han blir ganska nöjd efter en 20min.Sen hann jag med en halvtimme i solen och lite sommarmat sen var det jobb resten utav kvällen.Ska strax gå och nanna kudden........

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards