Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Lotta - 12 juni 2009 12:01

har de blivit dem här dagarna två,men nu e över,Cecilia var så lessen idag när vi åkte hem från skolavslutningen,nu e de bara Liseberg kvar med klassen och dem åker om 2 tim.Vi hade sån tur med vädret igår lite mulet men ibland tittade solen fram inte ett regnstänk så länge ögat kunde nå.Allt flöt på med utspring och champagne fruk och maten här hemma  kunde inte blivit bättre,Therese är så så nöjd med sin student,om det inte varit för att dem lite halvsjuka hela högen.Mamma höll ett sånt fint tal igår vad hon kan lilla mamsen.Som sagt hundarna har det inte gått ngn större nöd på heller dem har blivit rastade ordentligt alla har hjälpt till,Zebban sköter sig utmärkt kopplar av och lägger sig efter en stund,Jessie ja hon ligger där det vankas smulor helst stora då då,Zebban har inte kommit underfund med det ännu att det är där man ska vara när det vankas främmande.På morgonprommisen igår så tog vi den där dummisen som jag lagt ut dagen innan,letade ett bra tag trodde inte att han skulle hittade den men kom tibax till mig då gick jag fram en bit och då så hittade han den.I em ska vi träffa Sussa o King i skogen och gå en långis,sen ska jag hem och bara slappa har beställt god mat till kvällen så jag kan bli lite firad iallafall,när jag inte vart det igår men 41 år e ju ingenting emot en student.Lägger in lite bilder vartefter just nu ska skjusa Cecilia tibax till skolan kl 13.30 går bussen till Liseberg och alla karuseller jippi va kul.Ha en bra dag alla nära o kära.........


Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards