Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Lotta - 17 juni 2009 22:31

träffade Linda vid lunch,Thina kom starx efter,L hade med sig vilt idag,skulle bli kul att se hur Z tog det har ju inte tränat så jättemycket med det.Vi började Z sprang ut hämtade hem jodå det gjorde han men vill  ju gärna gå utåt lite så humade vilket gjorde att han bytte grepp och det var ju inte bra,vi bytte teknik att jag vände mig om så fort jag skickat honom vilket gjorde att han bjöd upp,större fågel var bättre tyckte han.

Sen var det markering ät en massa hundar L började med sin Wilja skitduktig sprang i stort sett direkt på förutom den gången Zeb knalla,han satt brevid mig när jag kasta,kan ju erkänna att ngn höjdare på det e jag inte.Vart ordentlig förb så sen stack han inte ngn mer gång tror jag??

Thina hade med sig alla sina hundar Delfi höglöpande,Linda med Moska som också löpte så de va lite tjho o thjim emellanåt,sen så fika vi Linda hade med sig så goda Ballerina kakor mmm va gott de var.....

Lite vatten vart det också men kan tala om att Zebban var ngt trött,linjetag med en stor and tror jag de var vid vattenbrynet precis,nja vet inte om de gick så bra,bättre när den låg på en tuva, en i vattnet.

Sen markeringar i vattnet ing problem med att bada/simma kasta sig ut och efter dummisen sen in och lämna av vilka var skapliga var väl ngt som inte gick så bra droppa ngn,roligast var när vi förväntade oss ett kast rakt fram men vart snett bakåt istället tror att alla vart lika förvånade men Z hade koll på den.När vi hade hållt på i 3 tim så gav vi oss av hemåt,L erbjöd mig fåglarna men hade tyvärr inte plats i frysen och inte tid ska jobba 3 dagar. nej nu ligger jag nästan o somnar så nu stänger ví av och söger God Natt till er alla....................


Av Lotta - 17 juni 2009 15:04

har anmält till Motala 9/7 hoppas det inte var försent bara...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards