Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Lotta - 3 juni 2009 11:00

Hipp hipp hurra idag fyller Zebban 2 år va fort tiden går,prat om att tiden går fort Therese har mösspåtagning idag hon va så fin innan hon åkte hemifrån i morse nu e de bara 1v kvar sen e hon klar med gymnasiet,min lilla flicka kommer ihåg att jag tänkte när hon började skolan tänk om si o så många år tar hon studenten och där är vi nu....usch blir lite snyftig,och min andra tjeja Cecilia slutar 9:an och ska börja gymnasiet nej vart har åren sprungit iväg,ja om man bara tänker på dem här 2 åren sen Zebban kom till oss,konstigt att årena bara flyger förbi.

Iallafall så tog jag hundarna och gav mig iväg imorse till storskogen,va härligt det är så grön och fint luktar så gott med när det har regnat.Dem fick göra ett köttbullesök idag fick Zebban i födelsedagspresent men det fattar ju inte han den här dagen e väl som alla andra dagar i hans liv springa o springa pinka varannan m typ (när han e lös),vi tränade lite utmed promen att gå fint vid sidan lös ibland tuvor grenar nedfallna träd gick riktigt bra,1 PL gjorde vi med låg och titta på mig hela tiden fick bollen,ett stående gjorde vi också stod kvar tills jag var tibax och vände om,nu ska vi loppa oss en stund tills jobbet tar vid.Bay bay everybody

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards