Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Lotta - 21 juni 2009 20:34

Vaknade till sol o blå himmel,satt på altan o tog morgonkaffet...

Tjejerna o jag åkte till Ikanohuset först gick vi igenom småbutikerna sen in på Ikea där vi småhandla lite vi fikade och hade lite småmysigt.Sen hem och Stefan hade grillat fläskfile mm va gott de va.Sen slappa vi ett tag och bara satt o tjattra lite,efter det började jag bli lite rastlös så Zebban o jag tog en promenad till Udden apportera lite i vatteN,först tränade vi lite LF vilket gick riktigt bra med tanke på att vattnet var brevid full kontakt.retsen utav familjen kom efter tag S fiskade men lyckan fanns inte idag,Z apportera mer än gärna kasta sig i vattnet,vi lyckades med ett par linjetag bravid vattnet fast det låg en o flöt ute i vattnet.Jessie fick också hämta i vattnet men endast ett par m från kanten  hon vill inte simma och jag bråkar inte med henne hon får bara gör det för att det är kul.Prövade även ett par närsök i vassen vilket funkade bra med signal och att komma in.Nu ligger dem o sover efter lite kvällsmat också.Är så nöjd med min lediga helg har haft det så skönt.....Endast 4 veckor kvar till semester......Tänk att bara få sova på morgonen gå upp och göra vad jag vill,vi har inget speciellt bestämt Stefan har ju sitt semesterprojekt lite sent kanske bygga pool nu ska man väl göra på våren men de blir väl fler sommrar,vi hinner nog att bada i år också!!!!Nej nu ska jag glooo på TVn ett stund Natti natti vartefter också.Hahaa läste igenom inlägget innan jag skulle spara vad många ggr jag hade skrivit vattnet jaja de får ni stå ut med!!!!! 

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards