Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Lotta - 18 juni 2009 18:43

Åkte  till bruksa vid 5 snåret,skulle möta upp kursgänget,Thina kom också kul att vi var så många.Började med lite klockan gick bra,sen körde jag igenom programmet LK1,tycker att dem flesta moment e bra,de vi tragglar med e LF,med Sussas hjälp min SOL här på jorden kom med lösningen boll i vänster hand,undrar hur många varianter jag ska pröva innan vi hittar den rätta men faktiskt tycker jag den här känns bra,har ju tyckt att han blivit för laddad med bollen förut men nu tycker jag att det känns bra.Hade faktiskt tappat MYCKET motivation i LF pga att det inte kändes rätt och det är/var inte rättvis mot Z att jag inte kunde ge 100% i detta moment vi får se hur det utvecklas.Läggande boll bakom pang ner och ligger kvar bra,inkallning bra fart men rakt in i knät men satte sig bra ändå,ståendet mycket bra också i mina ögon står bra och stadigt,hopp lite seg idag började bli trött tror jag men vi fick till ett par bra hopp o ingångar.Apporteringen tittar på mig hela tiden tar den bara vid apport och håller fast till loss kommer som kan variera från 10 sek 0ch lite till,fick köra ngra gånger att säga ta föremål för han ändrade grepp när  H sa det hos Ingela senast men va de inget.Riktigt nöjd med både träning och sällskap idag,som avslutnig stannade vi o köpte glass italiensk sådan god men vart lite kallt på slutet.Somnade ovaggad tidigt.......

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards