Alla inlägg den 3 april 2009

Av Lotta - 3 april 2009 16:36

Åkte ner till bruksa vid middagstid,hade bestämt med Ingela,skulle se om hon kunde hjälpa mig med LF,kan väl säga att ja skäms efter hon sett oss felet jag gjorde har jag tänkt på men inte gjort ngt åt eller ja vet inte hur jag ska förklara,hon visade hur hon menade och vi gjorde efter funkade faktiskt bra.....Ska bara göra det nu och sen inte glömma belöna när han gör rätt....Gjorde ngra PL med dold belöning gick bra,Ingela tittade på läggandet ståendet o inkallning med var lite putsning på 2 av dem,så bra det är när ngn annan ser vad det är man behöver träna på,sånt som man kanske inte ser direkt själv.Fick PM idag på vår debuttävling vi var bara 4 st i LK1,ganska skönt då går de fort slippa vänta så förbaskat länge o bli ännu mer nervös....bbrrrrrrrrrrrrr usch magkänslan igen.Nej nu ska jag ta fredag o bara slappa ta mig en kall öl när S kommer hem,imorrn är de jobba som gäller ja hela helgen föresten.ps:lyckades att tvätta ett förnster och byta gardiner på fm så nu har vi de fint i vårt sovrum.

Krrrraaaammmmmmm Lotta

Av Lotta - 3 april 2009 08:01

av livet att jag e frisk och har min familj vänner hundar..kan livet vara bättre,man får lite tankeställare utav andras olycka usch ja,ska gå ut nu i skogen och bara gå o lukta titta o bara va.

Den här veckan har varit lite tung även att ja inte jobbat mycket,men de bara e de ibland känns tungt i bröstet liksom,känner mig stressad utav student,sommar semester bla bla vet att jag inte behöver det egentligen allt löser sig tills slut men,man ska även orka/motivation att städa,tvätta förnster byta gardiner,vara social både på jobb o hemma sen alla andra små sysslor ,säger bara tur man har hundarna så jag kommer uuutttttt.Vet att de här är skitsaker egentligen men de måste göras,nej nu får de vara bra med klagan upp med hakan LOTTA och sätt fart........ 

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards