Alla inlägg den 9 april 2009

Av Lotta - 9 april 2009 21:33

som jag beställde för ett tag sen,"livet kan inte vänta"ni som läst min blogg tidigare vet att jag följt Sabinas kamp hon avled för drygt 1v sedan i malignt melanom en helt otrolig människa vilken livsglädje kämpe.Jag sträckläste boken i natt kunde inte släppa den Sabina Ulrica Hanne har skrivit en bok om sina liv sedan dem fått en obotlig cancer.Sabina o Hanne finns inte längre,Ulrica mår väl efter omständigheterna ganska bra enligt hennes senaste inlägg.Vilka starka kvinnor beundrar dem, Vila i frid tjejor...

Är helt ensam hemma sitter o njuter av ensamheten faktiskt,Stefan e på sin årliga avslutning med innebanddygrabbar med lite partaj blir nog en lugn långfredag för honom,Therese e i Sälen med pojkvän och hans familj,Cecilia e hos en kompis ngra kvarter bort bara,hundarna sover efter en bra promenad och lite mat.Ska faktiskt bara lute mig tibax och softa i soffan.De va lugnt i blåkulla kvast f-n ville inte starta när jag skulle hemåt men efter lite mutor gick han igång igen,jag saknade ngra av er....hihi måste faktiskt skoja till det lite så ja inte deppar ihop här i ensamheten

KRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMM.............hä
r får ni hela mitt hjärta kära bloggläsare!!!!!!!!!!

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards