Alla inlägg den 11 april 2009

Av Lotta - 11 april 2009 15:11

jag blir så arg på människor som inte kan glädjas åt andras glädje,nä man ska bara framhäva sig själv som så j-vla bra och komma med dumma kommentarer till allt,och tvärtom ska vi inte prata om olycka finns det ngt bättre än andras olycka verkar det som,skadeglädje är den sanna glädjen söäger ngn och fan trot om jag inte håller med om det......

Jag vill gärna att folk kommenterar ger råd mm bla när det gäller min hundträning men för  f-n man behöver inte dumförklaras för det...ÅH va arg ja kan bli inte bara för mig själv utan när man läser runt på andra bloggar och folk lägger sig i saker som dem inte har med att göra. nu fick ja spy ur mig lite skööönt har gått o tänkt på detta ett tag och de var skönt att få ur sig det,en sak till man har bra råd att ge andra men sen har man noll koll på sina egna hundar som inte e så trevliga  heller,ggrrrrrrrr.jag har iallafall ganska bra allmänlydnad på mina hundar nja Jessie e väl som hon e men hon var bättre förr de e nu hon börjat tagit sig friheter,sen att det inte funkar 100% på plan de kommer kan jag lova om de blir nu el om 2år vet jag inte......nej nu ska jag fira påsk äta god mat och umgås med gamla goda vänner o här har vi inget vem som e duktigast på att städa el baka utan här e vi som vi e......

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards